Hvordan køber jeg Rent A Pitched Tent?
Du kan købe Rent A Pitched Tent via vores webshop fra d. 30. januar kl. 11.00.
Prisen er 1.200 kr./stk. (+ depositum)
Du kan se, hvor Rent A Pitched Tent er placeret på kortet her.
Hvor længe er teltet reserveret til mig?
Hvis du køber Rent A Pitched Tent, er teltet reserveret til dig under hele festivalen.
Har du købt Rent A Pitched Tent North, skal du dog være opmærksom på, at området først åbner tirsdag d. 1. juli.
Hvad skal jeg gøre, hvis teltet går i stykker?
Hvis teltet går i stykker, skal du kontakte værterne på området. Vi vil enten reparere det eller sætte et nyt op, hvis det er ubeboeligt.
Er teltene et- eller tolags?
Alle telte er genbrugstelte og kan variere en smule i størrelse. Derudover gælder følgende:
- I Rent A Pitched Tent North: alle telte er som udgangspunkt et-lagstelte.
- I Rent A Pitched Tent East: alle telte er som udgangspunkt to-lagstelte.
Må jeg medbringe opstille en pavillon i Rent A Pitched Tent-området?
Teltene står relativt tæt i området, og vi kan derfor ikke garantere, at der vil være plads til at opstille en pavillon ved teltet, da der ikke er plads til pavilloner ved de fleste af teltene.
Vi anbefaler derfor, at du ikke medbringer en pavillon hjemmefra, men at du i stedet ankommer til pladsen uden pavillon, og lejer en pavillon på pladsen, hvis det skulle vise sig, at der er plads til opstilling af en pavillon ved dit telt, uden at det går ud over brandveje eller er til gene for andre festivalgæster.
Skal jeg pakke mit Rent A Pitched Tent sammen og aflevere det, når jeg forlader festivalen, eller skal jeg bare lade det blive stående?
Det skal pakkes sammen og afleveres inden kl. 11 søndag d. 6. juli for, at du kan få dit depositum tilbage. Du kan læse mere om depositum på camping-produkter her.
Hvor mange produkter kan jeg købe per ordre?
For Rent A Pitched Tent er det maksimale antal 10 stk.
Hvornår får jeg tildelt min placering?
Du modtager en mail med info om din nøjagtige placering ca. en uge før festivalens start.
Hvorfor kan jeg ikke se mine Special Camping-produkter i min Wallet?
Dine Special Camping-produkter (såvel som andre lejeprodukter, øl, cider og lignende) bliver først overført til din Wallet i Roskilde Festival-appen umiddelbart før festivalen. Så længe du har modtaget din ordrebekræftelse, og din ordre er blevet betalt, kan du derfor som udgangspunkt gå ud fra, at alt er, som det skal være med din ordre, selvom din Wallet er tom.
Hvorfor står der, at min Special Camping-ordre er "unfulfilled", når jeg logger ind på jeres webshop?
Din ordre fremgår som "unfulfilled", fordi dit køb endnu ikke er blevet udleveret. Så længe du har modtaget din ordrebekræftelse, og din ordre er blevet betalt, kan du derfor som udgangspunkt gå ud fra, at alt er, som det skal være med din ordre, selvom den står til at være "unfulfilled".
Hvorfor er Special Camping-områderne åbne for alle?
Vi har vurderet, at der ikke er behov for at udelukke nogen fra campingområder, og ønsker derfor ikke at bruge ressourcer på at opretholde adgangskontrol. Vi ønsker også en festivalplads, der styrker og engagerer fællesskaber, og som ikke er opdelt i indhegnede områder.