Hvis du oplever problemer med at logge ind med Google i appen, er det muligvis fordi din browser ikke bliver genkendt eller understøttet af Google. Dette kan ske, hvis du har en forældet browser eller bruger en tredjepartsbrowser-app fra Play Store eller App Store. Du kan prøve følgende for at løse problemet:
iOS
- Tjek i App Store, om din webbrowser er opdateret til den seneste version.
- Opdater, hvis den ikke er, og prøv at logge ind igen.
- Hvis det ikke virker, så prøv at skifte din standardbrowser på din iPhone ved at gå til Indstillinger.
- Scroll ned, indtil du finder din foretrukne browser-app (fx Chrome), og tryk derefter på den.
- Tryk på "Standardbrowser-app". Vælg derefter den browser-app, du ønsker at indstille som standard.
Android
- Tjek i Play Store, om din webbrowser er opdateret til den seneste version.
- Opdater, hvis den ikke er, og prøv at logge ind igen.
- Hvis det ikke virker, så prøv at skifte din standardbrowser på Android ved at gå til Indstillinger > Apps > Standard apps.
- Tryk på Browser app og skift til en anden browser-app (fx Chrome). Prøv derefter at logge ind igen.