Hvis du har problemer med at logge ind i appen med din profil, anbefaler vi følgende trin:
- Kontroller, om du har indtastet dine login-oplysninger korrekt, herunder din e-mailadresse eller brugernavn og adgangskode.
- Hvis du har oprettet dig med et socialt netværk, vælg Google eller Facebook på loginskærmen, og indtast loginoplysningerne til din Google- eller Facebook-konto.
- Sørg for, at du har en stabil internetforbindelse, da dårlig forbindelse kan påvirke log ind-processen.
- Prøv at genstarte appen og forsøg derefter at logge ind igen.
Hvis det ikke fungerer, kan du forsøge at geninstallere appen.
iOS
- Find appen på din startskærm.
- Hold fingeren på appikonet, indtil det begynder at vibrere.
- Tryk på "X" i øverste venstre hjørne af appikonet for at slette appen.
- Bekræft sletningen af appen ved at trykke på "Slet" i den efterfølgende dialogboks.
- Gå til App Store og søg efter appen.
- Når du har fundet den, skal du downloade og installere den igen.
Android
- Gå til "Indstillinger" på din Android-enhed.
- Find og tryk på "Apps" eller "App Manager" (afhængigt af enhedens producent og version af Android).
- Rul ned og find appen på listen over installeret apps.
- Tryk på appen for at åbne dens info-side.
- Tryk på "Afinstaller" eller "Slet app" for at fjerne appen fra din enhed.
- Åbn Google Play Butik og søg efter appen.
- Når du har fundet den, skal du downloade og installere den igen.
Vær opmærksom på, at geninstallation af appen kan resultere i tab af eventuelle favoritter eller indstillinger.
Hvis du stadig har problemer med at logge på, kan du kontakte os på info@roskilde-festival.dk.