Information
Har du spørgsmål om Roskilde Festival? Så skriv eller ring til vores infocenter.
Åbningstider
Infocenteret tager imod telefoniske og digitale henvendelser. De kan kontaktes:
Fredag 28. juni kl. 10.00-23.59
Lørdag 29. juni til lørdag 6. juli kl. 08.00-23.59
Søndag 7. juli kl. 08.00-16.00
Kontakt
Infocenteret kan kontaktes på
Tlf. 46 36 66 13
E-mail: info@roskilde-festival.dk
Vi har en ambition om, at Roskilde Festival har en tydelig stemme hele året rundt. Derfor er vi i tæt dialog med vores deltagere og omverden via vores app, hjemmeside, nyhedsbreve og et væld af sociale medier. Desuden har vi vores eget mediehus, der blandt andet producerer artikler, fotos og videoer til app, hjemmesiden og sociale medier.
App
Roskilde Festivals officielle app er din digitale guide på festivalen. Appen giver dig et overblik over årets program, events, madoplevelser og meget mere. Som frivillig kan du logge ind i appen og få adgang til særlige informationer til frivillige. Appen kan downloades i App Store og på Google Play.
Hjemmeside
På Roskilde Festivals hjemmeside kan du læse nyheder om alt fra offentliggørelser af artister til livet på festivalen. Dyk ned i reportager, interviews og nyheder om alt det, der gør Roskilde Festival til en særlig festival.
Nyhedsbrev
Nyhedsbrevet samler væsentlige nyheder om musik, billetsalg og meget mere, så interesserede kan få et overskueligt indblik i, hvad der sker i og omkring Roskilde Festival året rundt.
Pressemeddelelser
Pressemeddelelser og andre informationer udsendes via e-mail og bringes på hjemmesiden. Formålet bag presseindsatsen er at give journalister de nødvendige informationer, så dækningen af Roskilde Festival baseres på fakta.
Redaktionelle henvendelser kan ske til press@roskilde-festival.dk.
Sociale medier
På sociale medier kan vi skabe og deltage i dialogen om, hvad Roskilde Festival er og skal være. Samtidig giver den tætte relation til vores deltagere ny viden og mulighed for at udvikle vores festival sammen med dem. Du kan følge Roskilde Festival på Facebook, Instagram, TikTok og LinkedIn.
Tip os om din gode historie!
Vi elsker at fortælle deltagere og frivillige om Roskilde Festival. Brænder du inde med en god historie, som bør deles? Så hører vi gerne fra dig!
Hvad: Din gode historie kan fx handle om et projekt, initiativ eller tiltag, en fed oplevelse eller en ny service, som deltagere eller andre frivillige bør høre om.
Hvor: Er historien relevant for deltagere, kan vi afhængigt af indholdet nå målgruppen via hjemmeside, appen eller sociale medier. Skal historien målrettes frivillige, bruger vi fortrinsvis hjemmesiden, appen og People.
Hvordan: Snak med din teamleder eller henvend dig direkte til det enkelte medie.
- Åbn Roskilde Festival-appen og klik på ’Mere’ nederst i højre hjørne (Du vil blive bedt om at logge ind, hvis du ikke allerede er det).
- Klik herefter på 'Wallet'
- Klik på det lille armbåndsikon øverst i venstre hjørne.
- Indtast dit armbånds-ID, som findes på bagsiden af dit armbånd. ID-nummeret består af et serienummer og en sikkerhedskode med bogstaver.
- Herefter kan du se dine produkter i din Wallet og følge med i dit forbrug af vouchers.
Se din historik ved at klikke på urikonet øverst i højre hjørne.
Overfør mad- og drikkevouchers
Du har mulighed for at overføre mad- og drikkevouchers til en anden frivillig eller festivaldeltager. Hvis du ønsker dette, skal du følge nedenstående trin:
- Åbn Roskilde Festival-appen og klik på ’Mere’ nederst i højre hjørne (Du vil blive bedt om at logge ind, hvis du ikke allerede er det).
- Vælg det produkt, som du ønsker at overføre. Bemærk, at det kun er udvalgte produkter, der kan overføres. Hvis det kan overføres, står der ’Transferrable’.
- Vælg hvor mange vouchers, du ønsker at overføre.
- Indtast serienummer og sikkerhedskode på det armbånd, du ønsker at overføre til.