Hvis du allerede har tilknyttet dit armbånd til din Wallet, kan du nemt få udleveret produkter ved at gå til produktets udleveringssted og få dit armbånd scannet. Du kan også bruge QR-koden i din Wallet til at foretage udleveringen. Følg disse trin for at anvende QR-koden:
Åbn din Wallet i appen på din enhed.
- Når du er ved udleveringsstedet, skal du præsentere QR-koden for personalet ved at trykke på QR-koden i din Wallet.
- Personalet vil scanne QR-koden, og du vil få udleveret dit produkt.
Husk at have din Wallet klar og sikre dig, at din enhed er tilstrækkelig opladet til at vise QR-koden ved udleveringen af produkterne.
Hvordan ser jeg status på mine webshop-køb?
Du kan finde en status for dine købte produkter fra webshoppen ved at åbne din Wallet. Under hvert enkelt produkt vil du kunne se dets status. Hvis du ikke kan finde et bestemt produkt, kan det være, at du allerede har fået det udleveret. I så fald kan du finde det i din historik ved at klikke på ikonet øverst i højre hjørne af skærmen. Her kan du få et overblik over alle dine tidligere aktiviteter og finde produkter, der allerede er blevet udleveret.