Du kan logge ind på din Orange Orbit-profil i vores app, på Roskilde Festivals hjemmeside og i vores webshop. For at logge ind på din Orange Orbit-profil, skal du følge disse trin:

  1. Klik på profilikonet, som findes i det øverste højre hjørne af appen.
  2. Indtast din registrerede e-mailadresse og adgangskode i de angivne felter.
  3. Klik på knappen "Log ind". Hvis de indtastede oplysninger er korrekte, bliver du dirigeret til din personlige profilside.

Hvis du har oprettet din Orange Orbit-profil med et socialt netværk som Google eller Facebook, kan du vælge den tilsvarende mulighed på loginskærmen og indtaste dine loginoplysninger til din Google- eller Facebook-konto. Hvis oplysningerne er korrekte, vil du blive dirigeret til din Orange Orbit-profilside.

Læs hele artiklen

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du følge disse trin for at nulstille den:

  1. På log ind-siden skal du klikke på "Har du glemt din adgangskode?".
  2. Indtast den e-mailadresse, der er tilknyttet din Orange Orbit-profil, og klik på fortsæt.
  3. Du vil modtage en e-mail med instruktioner om, hvordan du kan nulstille din adgangskode.
  4. Følg vejledningen i e-mailen for at oprette en ny adgangskode.

Hvis du har oprettet din Orange Orbit-profil ved hjælp af et socialt netværk som Facebook eller Google, skal du følge disse trin for at ændre din adgangskode direkte hos det sociale netværk:

  1. Log ind på det sociale netværk ved at besøge deres officielle hjemmeside eller app.
  2. Find indstillingerne for din konto eller privatliv.'
  3. Søg efter muligheden for at ændre din adgangskode. Denne mulighed kan variere afhængigt af det sociale netværk, men det kan normalt findes under en undersektion som "Sikkerhed", "Kontoindstillinger" eller "Adgangskode".
  4. Følg vejledningen eller instruktionerne på det sociale netværk for at oprette en ny adgangskode. Du kan blive bedt om at indtaste din nuværende adgangskode som bekræftelse.
  5. Når du har ændret din adgangskode på det sociale netværk, skal du bruge den nye adgangskode til at logge ind på din personlige profil hos os.

Bemærk, at processen kan variere lidt afhængigt af det sociale netværk og deres specifikke indstillinger.

Læs hele artiklen

Hvis du har problemer med at logge ind i appen med din profil, anbefaler vi følgende trin:

  1. Kontroller, om du har indtastet dine login-oplysninger korrekt, herunder din e-mailadresse eller brugernavn og adgangskode.
  2. Hvis du har oprettet dig med et socialt netværk, vælg Google eller Facebook på loginskærmen, og indtast loginoplysningerne til din Google- eller Facebook-konto.
  3. Sørg for, at du har en stabil internetforbindelse, da dårlig forbindelse kan påvirke log ind-processen.
  4. Prøv at genstarte appen og forsøg derefter at logge ind igen.

Hvis det ikke fungerer, kan du forsøge at geninstallere appen.

iOS

  1. Find appen på din startskærm.
  2. Hold fingeren på appikonet, indtil det begynder at vibrere.
  3. Tryk på "X" i øverste venstre hjørne af appikonet for at slette appen.
  4. Bekræft sletningen af appen ved at trykke på "Slet" i den efterfølgende dialogboks.
  5. Gå til App Store og søg efter appen.
  6. Når du har fundet den, skal du downloade og installere den igen.

Android

  1. Gå til "Indstillinger" på din Android-enhed.
  2. Find og tryk på "Apps" eller "App Manager" (afhængigt af enhedens producent og version af Android).
  3. Rul ned og find appen på listen over installeret apps.
  4. Tryk på appen for at åbne dens info-side.
  5. Tryk på "Afinstaller" eller "Slet app" for at fjerne appen fra din enhed.
  6. Åbn Google Play Butik og søg efter appen.
  7. Når du har fundet den, skal du downloade og installere den igen.

Vær opmærksom på, at geninstallation af appen kan resultere i tab af eventuelle favoritter eller indstillinger.

Hvis du stadig har problemer med at logge på, kan du kontakte os på info@roskilde-festival.dk.

Læs hele artiklen

Vi oplever lige nu problemer med køb gennem profiler oprettet med Apple-konto. Derfor har vi fjernet muligheden. Du skal derfor oprette en ny Orange Orbit-profil med fx din mailadresse. Derefter vil du kunne logge ind og foretage køb i shoppen. 

Hvis du oprindeligt har oprettet din Orange Orbit-profil med en Apple-konto kan du gøre følgende:

  1. Gå til log ind-siden og klik på "Har du glemt din adgangskode?".
  2. Indtast den e-mailadresse, der er tilknyttet din Apple-konto, og klik på fortsæt.
  3. Du vil modtage en e-mail med instruktioner om, hvordan du kan nulstille din adgangskode.
  4. Følg vejledningen i e-mailen for at oprette en ny adgangskode.
  5. Du kan nu logge ind ved at klikke ’Fortsæt med e-mail’ og bruge din nye adgangskode.

Læs hele artiklen

Hvis du oplever problemer med at logge ind med Facebook i appen, kan du prøve følgende løsninger:

  • Kontroller, om du har tilladt appen at få adgang til din Facebook-konto. Dette kan administreres i dine Facebook-indstillinger under "Apps og websteder".
  • Sørg for, at du er logget ind på den korrekte Facebook-konto på din enhed, før du forsøger at logge ind i appen.
  • Prøv at afinstallere og geninstallere appen for at sikre, at du har den nyeste version.

Hvis du modtager beskeden, "Af hensyn til din kontosikkerhed er pålogning på Facebook fra en indlejret browser deaktiveret. For at fortsætte skal du downloade og logge på Facebook-appen på din enhed og prøve igen," kan det betyde, at Facebook har deaktiveret muligheden for at logge ind via indlejrede browsere, af sikkerhedsmæssige årsager. For at løse problemet og logge ind med Facebook i vores app, følg disse trin:

  1. På din enhed skal du downloade og installere den officielle Facebook-app fra App Store (for iOS) eller Google Play (for Android).
  2. Når appen er installeret, skal du åbne den og logge ind på din Facebook-konto ved hjælp af dine korrekte login-oplysninger (e-mailadresse eller telefonnummer og adgangskode).
  3. Når du er logget ind på Facebook-appen, skal du forsøge at logge ind i vores app igen ved at vælge "Log ind med Facebook" og vælge den tilsvarende indstilling i vores app.
  4. Hvis alt er konfigureret korrekt, og dine Facebook-login-oplysninger er gyldige, bør du nu kunne logge ind i vores app ved hjælp af din Facebook-konto.

Hvis du stadig oplever problemer med at logge ind med Facebook, selv efter at have downloadet og logget ind på Facebook-appen, kan du prøve følgende trin:

  1. Log ind på din Facebook-konto via appen eller på Facebooks websted på din enhed.
  2. Åbn menuen ved at trykke på de tre vandrette linjer øverst til højre (for mobilapp) eller øverst til venstre (for websiden).
  3. Scroll ned til bunden af menuen og åbn sektionen "Indstillinger og privatindstillinger".
  4. Vælg "Indstillinger" fra listen over muligheder.
  5. I "Indstillinger" skal du finde og vælge "Medier" i sektionen "Præferencer".
  6. Scroll til bunden af "Medier" og sørg for, at indstillingen "Åbn links eksternt" er slået til. Hvis den ikke er det, skal du trykke på kontakten for at aktivere funktionen.

Læs hele artiklen

Hvis du oplever problemer med at logge ind med Google i appen, er det muligvis fordi din browser ikke bliver genkendt eller understøttet af Google. Dette kan ske, hvis du har en forældet browser eller bruger en tredjepartsbrowser-app fra Play Store eller App Store. Du kan prøve følgende for at løse problemet:

iOS

  1. Tjek i App Store, om din webbrowser er opdateret til den seneste version.
  2. Opdater, hvis den ikke er, og prøv at logge ind igen.
  3. Hvis det ikke virker, så prøv at skifte din standardbrowser på din iPhone ved at gå til Indstillinger.
  4. Scroll ned, indtil du finder din foretrukne browser-app (fx Chrome), og tryk derefter på den.
  5. Tryk på "Standardbrowser-app". Vælg derefter den browser-app, du ønsker at indstille som standard.

Android

  1. Tjek i Play Store, om din webbrowser er opdateret til den seneste version.
  2. Opdater, hvis den ikke er, og prøv at logge ind igen.
  3. Hvis det ikke virker, så prøv at skifte din standardbrowser på Android ved at gå til Indstillinger > Apps > Standard apps.
  4. Tryk på Browser app og skift til en anden browser-app (fx Chrome). Prøv derefter at logge ind igen.

Læs hele artiklen

Hvis du på login-siden modtager beskeden “Your account has been locked. Contact your support person to unlock it, then try again,” betyder det, at din Orange Orbit-profil er blevet låst.

For at løse problemet skal du kontakte info@roskilde-festival.dk. Vi vil undersøge problemet nærmere og arbejde på at finde en løsning for dig.

Læs hele artiklen

Hvis du har problemer med at logge ind på vores webshop, anbefaler vi følgende trin:

  1. Kontroller, om du har indtastet dine login-oplysninger korrekt, herunder din e-mailadresse eller brugernavn og adgangskode.
  2. Hvis du har oprettet dig med et socialt netværk, vælg Google eller Facebook på loginskærmen, og indtast loginoplysningerne til din Google- eller Facebook-konto.
  3. Sørg for, at du har en stabil internetforbindelse, da dårlig forbindelse kan påvirke log ind-processen.

Hvis du modtager beskeden:
"Invalid Multipass request. The given email address is already used by another customer (with a different Multipass identifier)"
Kan følgende trin hjælpe med at løse problemet: 

  1. Kontroller, om du har indtastet din e-mailadresse korrekt under login-processen. Sørg for, at der ikke er stavefejl eller manglende tegn i e-mailadressen.
  2. Hvis du har oprettet dig med et socialt netværk, vælg ’Fortsæt med Google’ eller ’Fortsæt med Facebook’ på loginskærmen, og indtast loginoplysningerne til din Google- eller Facebook-konto.
  3. Hvis du efter disse trin stadig har problemer med at logge ind, skal du kontakte info@roskilde-festival.dk og give detaljer om din situation samt den specifikke fejlmeddelelse, du modtager. Vedhæft gerne et skærmbillede eller -optagelse af fejlmeddelelsen. Vi vil undersøge problemet nærmere og arbejde på at finde en løsning for dig.

Læs hele artiklen